سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سرامیک کاشی

محصولات ساختمانی که در مرحله ی نازک کاری از آن استفاده می‌شود ، انواع سرامیک کاشی است که در نمای داخلی و در برخی موارد در نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد . ابعاد سرامیک کاشی به نسبت مکانی که قرار است آنرا کار کنید متفاوت می‌باشد . ابعاد کاشی سرامیک از کوچکترین که 25*25 شروع شده و تا بزرگترین ابعاد که به 60*120 می‌رسد . کاشی و سرامیک از تنوع لعابهای مختلفی ساخته شده است و اینکه این متریال ساختمانی از دو مدل پخت ( یکی پخت معمولی و دیگری پخت سوم ) تولید شده است . از پخت سوم برای تک گلها و طرحهای دکور با طرح و لعاب متفاوت استفاده می کنند . انواع لعابی که در محصولات استفاده می‌کنند می توان به موراد زیر اشاره کرد : 

- لعاب براق                        - لعاب مات                        - لعاب شیشه ایی                    - لعاب سوپر پولیش                          - لعاب رستیک                          - لعاب نیمه براق ، نیم مات 

این مدل متریال ساختمانی با ضخامت به نسبت کم و با طرحهای متنوع و زیبا مناسب بدنه و کف می باشد . محصولی که برای بدنه کاربرد دارد کاشی است که از تنوع و ظرافت در نوع طرح و ساخت آن وجود دارد . از آنجائیکه قیمت این متریالهای ساختمانی به نسبت بالا بوده بخاطر همین خریدار باید با مشاوره و خبره ی کار انجام گیرد . 

کاشی و سرامیک به چهار قسمت تقسیم می شود : 

- کاشی بدنه : 

جهت نصب در دیوار با لعابی براق و استقامت کمتر نسبت به کاشی کف ، متنوع در سایز و طرح 

- کاشی کف : 

کاشی کف در بین معماران به سرامیک نیز اطلاق می شود که به لحاظ کیفیت و مقاومت از استحکام زیادتری نسبت به کاشی بدنه در آن می باشد . 

- کاشی سه بعدی : 

تولید جدید از نسل جدید کاشی و سرامیک سه بعدی است که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های بروز دنیا تولید شده است . تکنولوژی چاپی که در تولید این محصول وجود دارد با بهره گیریو جلوگیری از خطای چشم زیبایی و جلوه ی خاصی را به صنعت کاشی و سرامیک بخشیده است .  

- کاشی پرسلانی : 

این مدل کاشی از جنس پرسلان بوده و تولید شده با خاک سفید می باشد .